Reklamacje
Masz prawo zareklamować kupiony produkt w ciągu 2 lat od zakupu.
Reklamacje możesz złożyć pisemnie lub za pomocą formularza dołączonego do przesyłki zawierającej zamówione Produkty i dostarczyć Sprzedawcy:
- na adres: pl ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
- w sklepie stacjonarnym Ecosmetic.pl, ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@ecosmetic.pl
Składając reklamacje należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura VAT, ) lub jego kopię oraz podać przyczynę reklamacji i dostarczyć wadliwy Produkt do Sprzedawcy.
Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, możesz żądać:
usunięcia wady lub
wymiany Produktu na wolny od wad lub
obniżenia ceny (podając proponowaną kwotę wnioskowanej obniżki) lub
zwrotu pieniędzy (oświadczenie o odstąpieniu od umowy).
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, otrzymasz informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji poprzez zwrot płatności, otrzymasz zwrot należności w tej samej wartości oraz formie płatności, jaka widnieje na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie. W przypadku zwrotu płatności w sklepie stacjonarnym Ecosmetic.pl zwrot ten wydawany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty za Zamówienie objęte reklamacją. Produkty przeterminowane i z krótką ważnością nie podlegają reklamacji. Reklamowany towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.