Darmowa dostawa od 300 zł Biuro Obsługi Klienta: +48 696 986 655
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Reklamacje

Masz prawo zareklamować kupiony produkt w ciągu 2 lat od zakupu.

 

Reklamacje możesz złożyć pisemnie lub za pomocą formularza dołączonego do przesyłki zawierającej zamówione Produkty i dostarczyć Sprzedawcy:

  • na adres: pl ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
  • w sklepie stacjonarnym Ecosmetic.pl, ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@ecosmetic.pl

 

 

Składając reklamacje należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura VAT, ) lub jego kopię oraz podać przyczynę reklamacji i dostarczyć wadliwy Produkt do Sprzedawcy.

 

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, możesz żądać:

 

    usunięcia wady lub

    wymiany Produktu na wolny od wad lub

    obniżenia ceny (podając proponowaną kwotę wnioskowanej obniżki) lub

    zwrotu pieniędzy (oświadczenie o odstąpieniu od umowy).

 

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, otrzymasz informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji poprzez zwrot płatności, otrzymasz zwrot należności w tej samej wartości oraz formie płatności, jaka widnieje na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie. W przypadku zwrotu płatności w sklepie stacjonarnym Ecosmetic.pl zwrot ten wydawany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty za Zamówienie objęte reklamacją. Produkty przeterminowane i z krótką ważnością nie podlegają reklamacji. Reklamowany towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

 

Zapisz się do newslettera i odbierz rabat -5% na pierwsze zakupy
do góry