Zwrot i wymiana
Masz prawo zwrócić Zamówienie bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania Zamówienia.
Do zachowania wyżej wymienionego terminu wystarczy złożyć formularz odstąpienia, który był dołączony do Zamówienia lub własnoręcznie napisać odstąpienie na piśmie i dostarczyć do Sprzedawcy:
na adres Ecosmetic.pl ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
w sklepie stacjonarnym Ecosmetic.pl, ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@ecosmetic.pl
Jeśli karton z Zamówieniem był przez ciebie otwierany, pamiętaj aby zapakować do niego wszystkie Produkty, które zamówiłeś, tak aby nie doszło do uszkodzenia żadnego produktu. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały otwarte, były używane lub mają krótki termin przydatności. Jeśli Twoje zamówienie wróci niekompletne, lub dojdzie do uszkodzenia Produktów, zwrot może zostać nie uznany w całości i Sprzedawca pomniejszy kwotę Zwrotu. Koszty związane ze zwrotem produktu (produktów) ponosi osoba zwracająca.
Karton z odpowiednio zapakowanymi Produktami możesz wysłać na adres Sprzedawcy:
Ecosmetic.pl,
ul. Rynek 21,
34-120 Andrychów
lub dostarczyć bezpośrednio do sklepu stacjonarnego Ecosmetic.pl, ul. Rynek 21, 34-120 Andrychów.
Wartość oddanego zamówienia zostanie Ci zwrócona niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy Sprzedawca otrzyma oświadczenie o odstąpieniu od Sprzedaży oraz zostaną zwrócone wszystkie zamówione Produkty. Zwrot płatności jest dokonywany na ten sam środek płatniczy, którym była dokonana płatność podczas składania zamówienia. W przypadku zwrotu Zamówienia w sklepie stacjonarnym, zwrot płatności dokonywany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty dokonanej przy Zamówieniu.